Publications |
1. J. Váradi G. Józsa – A. Sz. Fodor – V. Molnár-Tamus – T. Szűcs: Investigating music teachers’ ICT skills and technical possibilities in the field of online music education during the COVID-19 pandemic, in: Heliyon, Vol 9(6), 2023, 1-8., DOI https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2023.e16463
2. Sz. Fodor Adrienne – Molnár-Tamus Viktória: Zeneoktatás szokatlan környezetben: A gyermek, a tanár és az online tér, in: Váradi J. (szerk.): Az online tér megjelenése a zeneművészeti oktatásban és a hangverseny-látogatásban, Budapest, Magyar Művészeti Akadémia Művészetelméleti és Módszertani Kutatóintézet, 2022, 23-38.
3. Pinczésné Palásthy Ildikó – Joó Anikó – Molnár-Tamus Viktória – Sz. Fodor Adrienne: A jövő tanítói és a művészetek, in: OxIPO – Interdiszciplináris tudományos folyóirat, 2021/1, 2021, 25-44., DOI: 10.35405/OXIPO.2021.2.25
4. Sz. Fodor Adrienne – Kerekes Rita: Művészeti tevékenység és önképzés – A művészetközvetítő pedagógus szakmai megújulásának lehetőségei, in: Váradi Judit (szerk.): Művészeti körkép. Kutatás a művészeti nevelés helyzetéről és lehetőségeiről, a tanórai és tanórán kívüli művészeti tevékenységről és rendezvényről, Budapest, Magyar Művészeti Akadémia, 2020, 37-53.
5. A kóruséneklés és az egészségi állapot kapcsolata, in: Karlovitz J.T. (szerk.): Elmélet és gyakorlat a neveléstudományok és szakmódszertanok köréből, Komárno, International Research Institute, 2018, 159–164.
Publikációs lista MTMT2: https://m2.mtmt.hu/gui2/?type=authors&mode=browse&sel=authors10059454
|