Info
Position | Senior Lecturer |
Scientific degree | PhD |
Direct phone number | |
Phone extension | 18531 |
Discipline classification of the research area | Educational Science |
Room | I/131 |
Subjects taught | Biológiai ismereteket Magyarország élővilága Egészségtan |
Professional assignments | 1997 – jelenleg biológia-angol nyelv szakos középiskolai tanár (mentor-, vezetőtanár, közép és emelt szintű érettségi vizsgáztatói feledatok, közoktatási szakértő) 2004-2013 Debreceni Egyetem TTK Biológia Szakmódszertan Részleg: oktatói feladatok ellátása (előadások, szemináriumok tartása, zárótanítások látogatása partner és bázis intézményekben, záróvizsga bizottsági tag, pályázatokban való részvétel, jegyezetek összeállítása) Debreceni Egyetem TTK Alkalmazott Ökológia Tanszék: oktatói feladatok ellátása (Környezeti nevelés, Fenntarthatóságra nevelés, Környezetvédelmi biotechnológia) 2019. szeptember 1-től Debreceni Református Hittudományi Egyetem Tánítóképzési Intézet Természettudományi Tanszék: oktatói feladatok |
CV | Tanulmányok 2011. PhD fokozat, DE BTK Humán Tudományok Doktori Iskola, Pszichológia Program 2001. Környezetgazdálkodási – Környezetvédelmi szakmérnök, DE Mezőgazdaságtudományi Kar 1997. középiskolai biológia tanár, DE TTK 1997. középiskolai angol nyelv és irodalom tanár, DE BTK Munkahelyek 2019 szeptember 1. Debreceni Református Hittudományi Egyetem Tanítóképzési Intézet Természettudományi Tanszék, főiskolai adjunktus 2013-jelenleg Debrecnei Ady Endre Gimnázium biológia -angol ynelv szakos középiskolai tanár 2004-2013 Debreceni Egyetem TTK Biológia Szakmódszertani Részleg- egyetemi tanársegéd 1997-2004 Erdey Grúz Tibor Vegyipari Középiskola – biológia angol szakos középiskolai tanár |
Publications | Revák-Markóczi, I., Tóth-Kosztin, B., Tóth, Z., Dobó-Tarai, É., Schneider, I. K., Oberlander, F. (2008): Effects of the „Rostock Model” on metacognitive development of pupils. Journal of Science Education, 9 (2), 94-99. Tóth-Kosztin,B., Revák-Markóczi,I. (2008): Environmental Science, Concepts and Cognitive Development at Primary Level. Acta Pericemonologica Debrecina, 3. 3239. Tóth-Kosztin, B. (2009): Environmental awareness at primary level. Acta Universitatis Sapientiae,1. 177-184. Tóthné Kosztin Beáta (2010): A „vízkörforgás” fogalom fejlıdésének vizsgálata általános iskolás tanulók körében. Magyar Pedagógia, 2. sz. 167-180. Tóthné Kosztin Beáta (2010): A problémamegoldó készség vizsgálata általános iskolások körében. In: Balogh László – Koncz István – Mezı Ferenc (Szerk.)(2010): Pszichológiai metszetek. Professzorok az Európai Magyarországért, Budapest, 9-14. Tóthné Kosztin Beáta (2010): A környezettudatos attitőd vizsgálata általános iskolás tanulók körében. In: Balogh László – Koncz István – Mezı Ferenc (Szerk.)(2010): Pszichológiai metszetek. Professzorok az Európai Magyarországért, Budapest, 20-24. |
Research projects | Természettudományok tanításának módszertana Környezeti tudás – környezeti tudatosság Szemléltetés módszertana |
Lectures | Tóthné Kosztin Beáta – Revákné Markóczi Ibolya: Környezettudomány, fogalmak és kognitív fejlődés- általános iskola és annak vetületei a tanárképzésben. IV. Kárpát-medencei Környezettudományi Konferencia, Debrecen, 2008. március 28-29. Tóthné Kosztin Beáta (2009): A környezettudatos attitőd vizsgálata általános iskolás tanulók körében. V. Kárpát-medencei Környezettudományi Konferencia, Kolozsvár, 2009. március 26-29. Tóthné Kosztin Beáta-Revákné Markóczi Ibolya (2008) Kisiskolások természettudományos fogalmi gondolkodásának fejlesztési lehetőségei. AGTEDU, Magyar Tudomány Ünnepe Konferencia, Kecskemét, 2008. november 6. |