Info
| Name | Tóthné dr. Kosztin Beáta |
| Position | Senior Lecturer |
| Scientific degree | PhD |
| Direct phone number | |
| Phone extension | 18531 |
| Discipline classification of the research area | Educational Science |
| Room | I/131 |
| Subjects taught |
|
| Professional assignments |
|
| CV |
|
| Publications | Revák-Markóczi, I., Tóth-Kosztin, B., Tóth, Z., Dobó-Tarai, É., Schneider, I. K., Oberlander, F. (2008): Effects of the „Rostock Model” on metacognitive development of pupils. Journal of Science Education, 9 (2), 94-99. Tóth-Kosztin,B., Revák-Markóczi,I. (2008): Environmental Science, Concepts and Cognitive Development at Primary Level. Acta Pericemonologica Debrecina, 3. 3239. Tóth-Kosztin, B. (2009): Environmental awareness at primary level. Acta Universitatis Sapientiae,1. 177-184. Tóthné Kosztin Beáta (2010): A „vízkörforgás” fogalom fejlıdésének vizsgálata általános iskolás tanulók körében. Magyar Pedagógia, 2. sz. 167-180. Tóthné Kosztin Beáta (2010): A problémamegoldó készség vizsgálata általános iskolások körében. In: Balogh László – Koncz István – Mezı Ferenc (Szerk.)(2010): Pszichológiai metszetek. Professzorok az Európai Magyarországért, Budapest, 9-14. Tóthné Kosztin Beáta (2010): A környezettudatos attitőd vizsgálata általános iskolás tanulók körében. In: Balogh László – Koncz István – Mezı Ferenc (Szerk.)(2010): Pszichológiai metszetek. Professzorok az Európai Magyarországért, Budapest, 20-24. |
| Research projects |
|
| Lectures |
|
